Hurry hurry

Luftslottet som sprängdes var absolut en film att rekommendera! Fast jag gillade inte slutet, det var alldeles för tvärt. Annars försvann två timmar där vi satt på de lila salongstolarna. Jag var kissnödig som vanligt, så det blev till att knipa. Sen följde jag syster till bussen innan jag påbörjade min vandring hem till Stenfalksgränd. Benen var som piggelin, näsan bortdomnad och ögonfransarna frös ihop. Sebbe mötte mig vid statoil, och när vi kom hem trodde jag att jag skulle kissa istappar.

Ida är fortfarande här, det är trevligt. Känns bra att hon är här lite, eftersom jag varit där så mycket senaste tiden. Nu ska jag duka fram frukost till fröken :)


Saknar Sebbes syskonbarn och syster! Snart ses vi :)



Jobb ikväll till tio, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0