Julbord

Melina anslöt idag lördag och det var väldigt kul att se henne igen! Vi har inte setts sen i somras, vilket jag inte fattar, men så är det. Fick inflyttningspresent (som sagt, längesen vi sågs) i form av en glasskärbräda med ett motiv jag valt ut själv och födelsedagspresent i form av ett body butter med jordgubb. Helt perfekt!

Skärbrädan! Fotot taget, om jag inte minns helt fel, av Johanna Tegebro som också är en klasskamrat från gymnasiet.

Framåt eftermiddagen lämnade jag Charlottenbergs julstök, han dock vara kreativ en stund ovh färdigställa både en tomte och en smällkaramell. Det vankades julbord i en annan del av Bålsta, jättemysigt litet ställe med god mat. Servicen var väl inte den bästa, men sällskapet desto bättre så det gjorde ingenting! Det var Sebbes styvpappas och mammas barn och barnbarn där. Åt så att man skulle kunna tro att jag skulle leva på kvistar i tre år framöver. Invigde nya skorna, snygga som fan och dessutom fick jag känna mig lite lång (läs: längre)

Ikväll blir det mest mys, Sebbe är görtrött och jag känner att det får vara nog med pillandet i lägenheten efter att jag tagit itu med disk och torkat i köket. Godnatt! :)

Imorgon ska det sjungas i kyrkan, herregud. Vi har inte direkt övat, men det där löser sig. Kyrkan brukar ju bara vara fullsatt vid detta tillfälle men vi behöver ju inte skämmas för lika många som om det vore idol och globen, så egentligen kan vi ju vara lugna. Förhoppningsvis är både jag och Sarah fullt friska tills imorn  och då kommer det nog att låta någorlunda bra ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0