Klaaaar!

Kan det vara så att jag faktiskt är klar? - Jajamänsan! Det tog fruktansvärt lång tid att skriva så lite text, men min koncentrationsförmåga var i klass med en sjuårings på julafton. Skriva ett ord...gå och ta en knäck i kylen... skriva två ord... gå och ta en knäck i kylen... ta bort ett ord, tänka om... gå och värma glögg... - Ni förstår varför det tagit hela dagen! Låt nu hoppas att det räcker till ett B (Godkänt) och att jag inte gör bort mig på tentan i JIK:en på tisdag så att jag får B på den också. Tröttsamt att åka på efterkälken, även om jag ändå kommer att vara lite efter om jag klarar dessa moment. Men då kan jag i alla fall se lite ljus i tunneln, och möjligheten för att gå kvar med de andra skulle kännas närmare! :)

Ska åka in runt nio i morgon för att vara säker på att jag hinner in till klockan tolv när det är deadline för inlämning, jag litar inte på SJ när det är väder ute.

Kommentarer
Postat av: Magister Pontus

Bra jobbat!

2009-12-18 @ 21:19:08
URL: http://4dottrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0