Mer från Tomten och bildbevis på baket

God jul Elin önskar Tomten! -igen. Snäll jag måste varit i år. Fick lite mersmak av gårdagens shoppingtur så jag kvistade ner på torget, kom hem med 3 påsar till mig själv och en påse med två julklappar till Sebbe. Det blev ett par till jeansleggings, halsband, second skin foundation, två basic långärmade tröjor (svart/röd), hårband, glasnagelfil och två blusar. *nöjd*


Pepparkaks- (som blev lite mjuka) och lussebullsbak (som blev lite hårda)



Rosorna jag fick av Sebbe på vår tvåårsdag <3


Kommentarer
Postat av: emma

säg till mamma o pappa om du inte önskar dig jeansleggins för de har skrivit d på önskelistan ;P

2009-12-11 @ 10:36:01
Postat av: Magister Pontus

Tycker att dina pepparkakor ser finare ut än våra...men jag gjorde inte en enda själv...

2009-12-11 @ 12:49:09
URL: http://4dottrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0