Toppendag =)

Haft en helt sjukt trevlig dag! Unnade mig en dag på stan efter att PM:et lämnats in. Jag och Ida har myste runt i flera timmar. Men min favorithändelse under dagen inträffade på Buttricks, där Ida skulle pilla på det mesta men framför allt en liten kista som en läskig piratdocka höll i. Hon stod nästan med näsan i lådan när locket small igen, vilket gör att hon blir helt skräckslagen! Ett gott skratt (som hela affären hörde), haha! Två par skor, en bolero, ett par jeansleggins, örhängen, julklappar, ett glatt humör och ett antal pengar fattigare kom jag hem med efter en cykeltur från stationen med alla dessa kassar. I köket möts jag av tjugo röda rosor, på två årsdagen från Sebbe. Glad :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

aa jag kom in på mitt andrahandsval, tackade ja till det för det blir för tajt om jag inte kommer in på urval 2 på mitt förstahands. personalvetare iaf :)

2009-12-09 @ 20:22:47
URL: http://aggeliki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0