Back in business

Fortfarande problem med att somna om nätterna, dels har jag vänt på dygnet och dels flyger det runt tusentals tankar på hur jag ska styra upp planeringen framöver och hamna i fas. Men med lite hostmedicin så sjunker man in i en vacker dvala till slut. Steg upp vid sju, då hade Sebbe inte somnat än. Han hade fastnat i den nya boken den förlorade symbolen av Dan Brown och kunde inte lägga den ifrån sig så han fick gladeligen åka direkt till jobbet utan sömn, men säkert femhundra sidor avklarade! Jag ska också läsa den när jag får tid, helt klart.

Underbart att vara tillbaka i den hektiska hufvudstaden, andas in förorenad luft och brottas med stressade människor! Livet börjar återvända, nu gäller det bara att få upp tempot och klara den här första terminen. Det blir åka av om jag ska hinna med men nu är i alla fall det praktiska provet avklarat, hoppas jag blev godkänd. Ett PM ska in på måndag, och då drar också civilrätten igång. Aldrig kul att åka på efterkälken, men må detta gå min väg nu. Peppar peppar

Lyckades få en träff med kusin Marcus och en vegetarisk buffé vid lunchtid. Jag bubblade på i hundratjugo som alltid, men nog fick han en syl i vädret de temps en temps. Tror jag, haha.

När jag tänker efter ska jag nog ställa upp i talang 2010 med denna bild.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha älskar sista meningen. "talang 2010" ungefär så känner jag med när jag försöker göra bilder till bloggen.

2009-11-11 @ 17:17:46
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0