Gurgel på fredagen den trettonde

Jag känner mig hängig och hostar konstant, hoppas att det är falskt alarm. Det måste vara otursdagen till ära bara, i morgon är jag kry i gen förhoppningsvis!

Idol om en timme tillsammans med Stina(s kyckling), sen är det godnatt för min del. Sebbe ligger och sover i soffan redan, utmattande med begravning på morgonkvisten. Nu har vi tagit farväl av morfar.

Började pyssla med en morgonjulklapp till älsklingen för ett tag sedan, det kommer bli riktigt bra! Det var länge sedan man klippte och klistrade, lägger ner hela min själ i arbetet för att få det att bli perfekt. Om ett par veckor får vi se resultatet, för snart är det jul. Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0