Har en kaka i ugnen

Har ingen bulle i ugnen än så länge, haha, har bara en kaka. Den doftar ljuvligt, lite bränt men det är ju som vanligt. Jag har väntat på att Ida ska komma sedan klockan tio i morse, hela jag skriker efter lite socialt utbyte. Men jag undrar när hon tänker behaga att dyka upp. Ska bli kul att få lite sällskap, någon att prata lite skit med en stund. Behöver veta vad som pågår i frökens liv så hon inte hittar på några dumheter (som är värre än de vanliga vill säga). Blev bjuden på luciafirande på Charlottenberg av Idas pappa, det lät mysigt och roligt så jag hoppas att jag kommer att kunna kvista i väg på det. Han är finurlig den där Jörgen, precis som Ida, finns ideér överallt och livet tycks aldrig vara tråkigt för mina vindrickande vänner i Bålsta. Kom just på att jag skulle börja kalla Ida för Nisse, måste jobba på inarbetningen för min hjärna verkar inte registrera patent på det brillianta smeknamnet...


STENFALKSGRÄND STÄDTIPSAR!
Citek - guds gåva till badrum, diskbänk och kylskåp (säkert mycket mer). Det går så lätt, och det blir så fint. När jag blir helt bra och får två sekunder till övers ska jag sanera lägenheten. Allt ska städas, det kommer att lukta citron överallt och mitt psyke kommer att slå volter på en sommaräng av lättnad.

Kommentarer
Postat av: johanna

som sagt... när kommer du hem till mig och sanerar? har matrester på kalket sen mars och vodkafläckar under soffan :(

2009-11-19 @ 18:00:16
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Elin

Sånt kan du ju inte tala om för mig heller!! Nu måste jag ju, det är farligt för hälsan att ha för mycket skit (det sägs ju att lite skit rensar magen, men jag vet inte) :P

2009-11-19 @ 18:04:30
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: emma

kan du komma o städa i min lägenhet me, grabbarna har stökat ner igen :/ allt som e miljöfarligt e bra att städa me!

2009-11-21 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0