Jobba jobba jo-obba!

Kul med så många läsare!
Jag blir så glad när jag går in och kikar på statistiken.
Alla kommentarer är uppskattade,
blir dubbelt så roligt när man får respons på det man skriver! =)


Samlade krafterna och gick till jobbet idag, jag måste säga att jag känner mig tusen gånger piggare nu! Det var kul att komma ut och vara sådär kassörskatrevlig ett par timmar på tisdagsaftonen, kraftig social abstinens efter tre veckors sjukdom. Är inte helt återställd ännu, men nu får det vara nog så om jag håller hastigheten på bättringsvägen (lamt ordskämt i sann Elin-anda tänker jag och småler för mig själv) kan jag köra mitt race utan problem. I morgon är det praktiskt prov på JIS:en, hoppas det är lätt för jag har inte övat sedan vi höll på med det där på något seminarie för länge sedan. Uffä har säkert kommit på riktigt torra -men ack så fyndiga- frågor, jag skulle inte bli förvånad. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

Jag hittade din blogg när vi blev vänner på facebook, så jag är inne här och kollar ibland nu :) Jag har också en blogg, kommentera gärna ! Kram !

2009-11-10 @ 21:48:22
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: emma

2009-11-10 @ 22:09:58
Postat av: emman

Good luck! det kommer gå grejtur :D

2009-11-10 @ 22:11:03
Postat av: emma

lyckospark!

2009-11-11 @ 14:18:49
Postat av: Elin

Tack Emmorna =)

2009-11-11 @ 15:27:45
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: malle

haha känner att man ligger på ungefär samma humornivå idag

2009-11-11 @ 22:21:03
Postat av: Kakan

aha, bara idag? För mig är det varje dag ;) haha

2009-11-12 @ 07:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0