Nu ska den bort!

Nu ska den bort! Den äckliga körsbärslikören måste nu försvinna ur aladdinasken för alltid. Det finns en chans, och den är nu. Gå in på raddajulen.nu och rösta! Man ska rösta på sin favorit dumt nog, man borde ju rösta på den man vill ska få den svarta rösten och lämna julen i fred för all framtid.

Jag minns när jag var liten, det fanns två godisbitar kvar i asken och jag frågade mamma entusiastiskt om jag fick ta. Mamma sa att det gick bra bakom kastrullerna och jag omfamnade den bruna skapelsen med min lilla näve och stoppade den i munnen. Det slutade med att jag började grimasera, ångesten rann över min späda kropp då jag stapplade till mamma i köket. Hon förstod direkt, höll fram handen och jag spottade ut en sörja i hennes hand. Minns den än idag. Jag har blivit äldre och jag har väl gjort samma sak ett par gånger efter det, varje gång har jag tänkt "var den verkligen så äcklig?" - Det är den..



Kommentarer
Postat av: johanna

ja fyfan för den. de borde bara vara massa trillingnöt, cocosgrejen och den där vita i mitten! säg hur du vill ha din sida så kan jag fixa :)

2009-11-20 @ 13:02:20
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: katta

nej, den får inte försvinna,det är ju den som är hela grejen med alladin asken jue, då kan man ju lika gäran köpa marrabouchokladkaka. Rädda körsbärslikören!!!!

2009-11-22 @ 21:19:35
URL: http://kattasaklart.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha men Katta, den är ju vidrig. Du ska då alltid sätta dig på tvären ;)

2009-11-24 @ 00:06:36
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0