sexhundra meter till helvetet

Kollat på sex and the city-filmen idag, för tvåhundrade gången sedan den kom ut på film. Den är lika bra varje gång, och den får mig alltid på lite bättre humör. Även om det mesta känns åt helvete just nu.



Hade 40.2 graders feber i går. Ny medicin av doktorn. Nu måste det blir ett slut på det här!

Fick ingen uppskjuten deadline på PM:et, får i stället göra ett Om-Pm med ett nytt ämne som delas ut om en vecka. Missar första föreläsningarna på nya kursen, och jag har inga böcker att börja läsa i eftersom jag inte haft någon möjlighet att köpa dem. Förhoppningsvis behöver jag inte börja om på programmet...

Kommentarer
Postat av: johanna

Varför är tajmingen i livet alltid så jävla underbar?

2009-11-16 @ 19:08:00
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vet att det kanske inte hjälper så mycket just nu men jag sänder en varm tanke och en stor kram endå :)

2009-11-16 @ 19:33:41
Postat av: Elin

Tack Sarah!



Johanna: Det är en fråga jag ställt mig själv otaliga gånger under dessa snart fyra veckor... Förstör hela grejen :/

2009-11-17 @ 01:32:42
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0