Finbesök

Imorse kom mamma hit och lämnade Tova som sedan har spenderat hela dagen tillsammans med mig och Sebbe här på Stenfalksgränd. Först sov hon emellan oss i sängen och sen gosade vi i soffan med täcken och kuddar (Mamma skulle bli galen, hihi). Men nu när hon var på besök kunde jag vara den där snälla, inkonsekventa matten som har lägre rang än hunden men otroligt många pluspoäng utan att skämmas! (inte för att jag var konsekvent när jag bodde hemma men...) Riktigt mysigt var det i alla fall, saknar att ha min vovve runt mig.



Nu på kvällen var jag och Sebbe över till Calle och Wanja, kikade på framstegen i deras nya lägenhet. Jättefint! Det var kul att lämna huset lite, men jag blev trött direkt när vi kom dit och somnade en stund i sängen. Kunde inte hjälpas! Väl hemma igen så startade vi TV:n, precis som varje gång vi gör det är det "Pedros ande", varje gång! Vi zappar förbi det som vanligt och det verkar som jag fastnade på Roast på Berns på femman, ett program där man kastar skit på varandra och där humorn ungefär en gång på tio går hem (Där "en" är en synonym till Magnus Betnér).


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0