Ja då ses vi på lördag nånstans!

Vaknade vid ett, vet inte om det är medicinen som gör mig så trött. Inte för att jag har något att passa nu när jag ändå bara få ligga hemma och vila. Vi kunde hjälpt Calle & Wanja med flytten nu, men icke sa Nicke. Det ska bli kul att se hur det blir när det är klart, ni river väl tapeter och andas in spackel vid det här laget.

Lördag idag i alla fall, det betyder Körslaget med lottodragning. Jag har varit så förbannad på denna lottodragning, ett irriterande avbrott mitt i programmet för att det ska bli några tittare. Sebbe och jag har nu köpt en sån lott (helt plötsligt stödjer vi alltså avbrottet), men då blir det ju plötsligt kul! Förra veckan vann vi 40 kr, den här veckan tänkte vi ta hem de här 171 miljonerna (som ingen någonsin vunnit för att oddsen är fruktansvärt dåliga?). Önska oss lycka till!

Jag vill även passa på att gratulera Sanna & Fredrik ännu en gång till lilla prinsessan Neija, vilken skönhet :) Vi ser framemot att träffa er alla tre när ni fått ordning på allt vad bebis heter. Stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0