Motigt...

Vaknade imorse med en dunderförkylning, det var ju kul att man fick vara helt pigg i ett dygn i alla fall. Börjar inse att den där tentan kommer att gå åt skogen. Ångest. Det är inte hela världen, men det kommer bli så himla jobbigt över min födelsedag och julen eftersom nya kurser påbörjas. Omtentan är 22 december och nästa kurs tentas 11 och 14 januari, vi har rush på jobbet under hela julen och ja ni hör ju själva att det inte går ihop sig.

Larsson är här och förfestar, Sebbe och han ska vidare på fest senare. Jag ligger i soffan med en filt och väntar på idol, efter det ska jag sova för att orka gå upp i morgon. Det är tacksägelse i kyrkan, där de läser upp de nyligen avlidnas namn, så vi ska åka dit med tanke på morfar (på Sebbes sida) som for till himlen nyligen. Hoppas jag mår bättre verkligen, även om jag följer med oavsett dagsformen, viktigt för familjen och framförallt för att stötta Sebbe.


Bröstcancergalan

Ringde och bidrog med pengar till Bröstcancerforskningen igår. Blev helt tagen av den familjen där först mamma och sen två av tre systrar drabbats, bara en av dem överlevde. Systern som inte klarade sig var 28 år gammal, det känns fruktansvärt orättvist. Lika så när barn får cancer, till jul ska jag skänka en slant även till den forskningen. Cancer över huvud taget är något jag inte önskar ens min värsta fiende.




Kommentarer
Postat av: Angelica

krya på dig :)

2009-10-30 @ 19:49:04
URL: http://angielime.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0