Plåsterkåken

Åkte in med ambulans i natt till sjukhuset. Hade fruktansvärt ont i lungsäcken, innan de kom så visste jag inte var jag skulle ta vägen. Väl på sjukhuset lugnade det ner sig och jag fick lite nya råd vad gäller de smärtstillande tabletterna. Fick åka hem efter en stund och sov till fyra på eftermiddagen, Sebbe kom in då och då och gav mig medicin såklart men jag hade nog kunnat ligga kvar längre om han inte sagt att det var dags att öppna ögonen en stund då. När jag gick upp insåg jag att jag hade fem stycken EKG-plåster kvar, blev riktigt snygga klistermärken överallt. Sen ser jag ut som en sprutnarkoman i armvecken också. Känns riktigt jobbigt nu eftersom jag skulle jobbat i helgen, samt tentaplugga fram till tentan. Vad som blir närmaste två veckorna är osäkert, det som är säkert är att Sebbe är världens bästa sambo som verkligen tar hand om mig. Thank you

Ikväll blir det idol och sambomys i soffan. Passionsfrukten ligger i fruktskålen och väntar på mig i denna stund! Hoppas idolerna är bättre ikväll, varit lite besviken de första två programmen faktiskt. Härligt med rocktema!

Kommentarer
Postat av: Trolldruvemagistern...

Härligt Elin...att du bloggar alltså. Lungorna är ju inte kul, krya på dig!

2009-10-23 @ 20:51:57
URL: http://4dottrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0