babyshower preparation

Snart kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka till Coop och inhandla beståndsdelarna till presenten Mattan och Calle ska få när de har babyshower 8 maj. Jag vet inte om Mattan läser bloggen längre (gör du det?), så det är nog bäst om jag inte avslöjar vad det är för något ännu. Men jag tar bilder och lägger upp direkt när vi varit där! Pysselådran pulserar, så mycket kan jag avslöja :)
.
.
.
Det är lätt att behålla en bild av hur saker och ting var, det är svårt att erkänna att vad som längre inte är.

Kommentarer
Postat av: emman

dina sista ord är verkligen så sanna..! Så är det verkligen!

2010-04-19 @ 20:57:45
Postat av: Mattan

jo då, jag tittar in titt som tätt ;)

2010-04-20 @ 22:17:42
URL: http://bellibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0