Boringville

Var hos pappa i Örsan hela fredagen, mamma var i Stockholm och kollade på konståkning. Det var urmysigt, dessa föräldrar är bra att ha! Vid middagstid kom syster och Hanna, så då åt vi tjälknöl - det påskigaste jag fått i mig denna påsk (skandal!). Jag har inte känt av påsken så mycket, det blir ju vad man gör det till det där med traditioner. Men jag har haft annat på hjärnan, alldeles för mycket annat. Och motivationen har fått sig ett slag - igen.
.
Jobbade elva timmar igår, hade en timmes rast totalt och då satt jag ute på verandan med solen i ansiktet. Helt underbart. Den där solen ligger mig varmt om hjärtat, alla dagar, året runt.
.
I övrigt har det hänt alldeles för lite här... Jag måste nog ta en paus, stanna upp och fundera på vad jag håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0