En PM ska in.

Det verkar som att jag älskar att utmana mig själv. Det är nu mindre än ett dygn tills PM:et ska vara inlämnat och jag har knappt börjat. Som vanligt. Av någon anledning väntar jag alltid till i sista sekunden vad gäller skolan. Det har jag alltid gjort, och det märkliga är att det är oftast då man presterar bäst. Blir mycket kaffe inatt om jag inte får fart på det här nu! Önska mig lycka till. Ska skriva om direkt effekt med utgångspunkt i Frankovichmålet. Och där tappade jag ett par läsare som inte har en aning om vad som rinner ur fingrarna på mig. Därför slutar jag mala på om vad det innebär och skriver ned det i min promemoria istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0