FLER LÄSARE, VÄLKOMNA!

Fått många fler läsare, välkomna in! Inte haft någon riktig snurr på bloggen på sistone, men nu ska det bli ordning här igen vill jag lova. De flesta gillar ju inte att läsa vad man äter till frukost, så det är ju tur att jag aldrig äter det (även fast man helt klart borde). Mina bloggvänner brukar ha frågestund och liknande, men jag utgår ifrån att folk tar sig för att frågar saker om det finns några frågetecken! Det är väl kanske skillnad när man har en blogg riktad till en viss grupp, eller bara skriver allmänt provocerande saker som folk bara måste läsa - fast de ljuger om det på fikarasten på jobbet och aldrig hört namn som Kissie eller någon annan som tjänar storkovan på att aldrig sluta förvåna folk. Men det kanske är just det vi behöver, i ett samhälle där allt är möjligt.

/E.



Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

SV: Det brukar ju vara så att man inte har så mycket tid som man kanske skulle vilja ha. Men vad roligt att du ändå lyckats åter upp ta dit målande! Och vad roligt att få beställningar också:D Önskar att jag kunde måla så där jättefint. Men vi är alla bra på olika saker, eller hur!^^ //Emma.

2010-04-14 @ 21:53:54
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0