GRATTIS TILL SAMTLIGA

Men det är ingen vanlig dag idag, händer massor med viktiga saker!
.
Det är mamma och pappas bröllopsdag, 25 år blir det nu. Tycker i alla fall jag är häftigt. De flesta jag känner har skilda föräldrar sedan länge, även om det ibland är det absolut det bästa.
.
Sen fyller Linnea år, en gammal barndomsvän, som jag var med jämt när jag var liten. Vi var kaxiga, och lite ballare än de flesta. Gick dock över för varje år som passerade, tillslut var vi mest en i mängden. Haha. Stort grattis till henne, vi har bestämt att vi ska ses och grilla i sommar med våra respektive. Ser jag framemot!
.
Sist, men absolut inte minst, har vi min morfar. Om han hade levt så hade han fyllt 75 år idag, han blev bara 68 år men lever med oss allihop. Slagit en blick mot himlen och gratulerat honom. Men han är väl upptagen med att rycka änglarna i kjolen, som min mormor så fint hade uttryckt det. Skämt åsido, så var Han någon som gjorde skillnad här på jorden.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Mina föräldrar har också varit gifta så länge.. det ÄR faktiskt häftigt :)

2010-05-02 @ 18:47:18
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0