Kvällsverkstad...

Har börjat måla på bebisen utan namn, som jag tidigare kallat Elviras tavla. Lagt en ljus bakgrund, med inslag av vita blommor som nästan försvinner, samt det önskade motivet. Den är förändrad mot skissen, men jag tycker absolut att det här blir snyggare! Sen ville de att föräldrarnas namn skulle stå i hjärtat, jag skulle inte gjort det. Men vill de ha så, kommer jag att göra det såklart! Tror inte att det kommer att bli dåligt, absolut inte :) Men risken finns att man tappar "djupet" i hjärtat.
.
(Om ni undrar vad som hänt med Tildes skiss - bebisen som vilar på sina föräldrars händer - är den på gång. Har dock inte hunnit längre än att påbörja skissen på duken. Den är mer avancerad, och tar därför mer tid)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh..i mms:et såg jag inte blommorna i bakrunden, så fint :)



Nu har hon iaf fått ett namn.. Linnea är spikat så det kan du skriva på tavlan!



Jättebra ide med födelselängd och vikt..jag hör av mig när jag tagit reda på det!



Strunta i namnen i hjärtat, som jag skrev i sms:et till dig igår så ser ju du vad som ser bra ut, och gör det som ger tavlan bäst "helhetsintryck".



Du har gjort ett sånt fint jobb, tavlan är jättegullig och vi är mer än nöjda :)



Dom kommer älska den!

2010-04-28 @ 13:16:59
Postat av: Michaela

Nu har jag tagit reda på längd och vikt!

vikt 2880g

längd 46cm



Kramar

2010-04-29 @ 11:38:58
Postat av: Michaela

Oj jag skrev fel..48cm skulle det vara!



Kram

2010-04-29 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0