Skön torsdag

Missar föreläsningen idag, för lagom till att jag borde cyklat till tåget fick jag attacknäsblod. Forsade som fyrisån! Obehagligt det där. Då jag bara hade ett seminare, så kändes det onödigt att ta nästa tåg. Kostar så pass mycket pengar, hade missat halva då eftersom de bara håller på i två timmar. Dessutom hade ju jag min redovisning igår, som gick toppen. Jag pratade i alla fall, och jag fick ett stort MYCKET BRA över hela min PM. Nöjd.
.
Får läsa här hemma istället, det går lika bra. Men först ska jag gå ned på byn! Sebbe fyller år imorgon, så jag ska köpa en present. Har "redan" mina aningar om vad :) Ska även träffa pappa på en fika, och ringa lite samtal. Men när jag kommer hem blir det konkurrensrätt inom EU, sug på den ni! Ikväll är det lyxfällan, det får man inte missa för allt i världen. Skön torsdag helt enkelt!
.
.
Alexandra Edquist, glöm för satan inte bort Sebbans födelsedag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0