Vet int, hitt på nå

Tänk att vakna halv åtta, men du ska inte åka förrän vid elva. Det blir gott om tid över, och du läser lite kurslitteratur precis enligt planen. Men så somnar du, och vaknar när tåget precis lämnat perrongen där på andra sidan byn. Just det gjorde jag idag! Nu får jag läsa på egen hand hemma istället. Har mitt obligatoriska seminarium imorgon då jag ska redovisa min PM. Om jag hade naglar skulle jag bita på dem, fortfarande inte kommit över min skräck att tala inför andra människor. Egentligen korkat, jag som har så mycket bra att säga! Men om jag får frågan släpper jag hellre ut ett litet "vet inte" av någon märklig anledning. Vi får se hur det går.
.
Dessa blir mina planer för dagen istället:
Läsa klart om fri rörlighet av tjänster, läsa igenom allt inför min redovisning imorgon samt fortsätta i huvudboken för den här kursen som ska avverkas så snart som möjligt.
.
(om ni undrar vad dessa punkter som ständigt dyker upp har för funktion så är det för att blogg.se inte klarar av min webbläsare Google Chrome och missar styckeindelningen annars)
.

Om jag hade pengar...
1) Köpa körlektioner + teori på datorn
2) Gå till optikern (synundersökning + nya glajjor)
3) Gå till frisören (Eliminera dessa kluvna hårtoppar och gärna färga håret "light ash blonde")
Summa: ca. 8000kr (...nanananaaaa)
Man får göra en sak i taget helt enkelt, det tycker jag är tråkigt. Men pappa brukar säga: välkommen till resten av ditt liv. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0