Från Örsan till Flempan

Följde med syster igår till Örsan på fest, det var supertrevligt! Åkte via Uppsala dit och fick se nya stationshuset, snajdigt. Kändes nästan som en minivariant av en flygplats, snyggt och blankt. Festen var underbar, vi hade trevligt allihop, satt runt köksbordet hela kvällen. Klockan fem vinglade vi någon kilometer och sov hos Mulle. Edward konstaterade att väggen var vågig där på natten, men ni kan vara lugna för den tycks ha jämnat ut sig nu på förmiddagen igen.
.
Väl hemma möts man av en stank av fotsvett. Och nu sitter jag här i den halvt ihopmonterade soffan och undrar var jag ska börja plocka härnäst. Förrådet? Vardagsrummet? Städa klart toaletten? Åka och storhandla? Slänga sopor? Åka till IKEA och handla resten som behövs?
.
Ikväll är det reggaefesten, men jag har valt att stanna hemma. Jag ska plocka här så vi kan bli klara någon gång. Det börjar dessutom bli lite bråttom eftersom tapetskarvarna ska sandpappras bort också innan pappa kommer på fredag. Också. Också. Också. Många Också'n just nu :P
Psst. Vi bor på Mangårdsvägen, inte på Mangårdsgatan! Jag vet inte vad jag heter eller var jag bor uppenbarligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0