Hej och hejdå

Nu har vi tömt och städat Stenfalksgränd, vi har fått låna lägenheten i Stockholm som förvaringsplats och ställt allting där. Vi väntar fortfarande på beskedet. Känns lite märkligt att "vara mellan två bostäder", inte minst att bo hos mamma och pappa igen. Men det går ingen nöd på oss, absolut inte. Vi har inte bara fantastisk familj, vi har underbara vänner också. Alla de som hjälpte till igår, som gjorde ut- och inforslingen smidig och snabb, är guld värda. Tack allihop!
.
Jag fick frågan om jag skulle sakna lägenheten och allt. Men det kommer jag inte, även om lägenheten var fin så har jag inte fäst mig vid den på det viset att det känns jobbigt att flytta. Istället ser jag bara möjligheter med den nya lägenheten. Om det beror på det gångna årets händelser eller om det beror på att den närmaste staden inte passade mig, eller en kombination av dem, kan jag inte svara på. Jag kommer inte sakna, men jag kommer att minnas vad det här året har fört med sig med förhoppningen att det leder till en nya era.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0