Hoppas det går vägen

Imorgon är det tentaskrivningar, en på morgon och en på eftermiddagen. Den på eftermiddagen har jag lite som lämnat åt sitt öde. Känner mig nervös och oförberedd till den första ändå. Jag har pluggat, men jag känner inte att jag varit tillräckligt fokuserad att jag verkligen fått in allting. Förlitar mig mycket på böckerna, som man får ha med sig. Enkelt säger ni nu? Nej, svårare. Dessutom känner jag inte den där positiva stressen, den där känslan av "vad har jag glömt?" istället för "undrar hur mycket jag kommer ihåg". Hoppas dock att det räcker till ett godkänt, då får jag kliva på termin 3 och det vore ju helt underbart! Har lovat mig själv att satsa järnet om det går vägen. Nu finns det inget som kan stoppa mig! Bor i stan (nära södertörns bibliotek) och har en sambo som tar ansvar hemma, arbetar samt är oerhört peppande. Jag kan inte klaga på något! Vinden har vänt. Oavsett löser det ju sig, det tar bara längre tid... och kostar mer pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0