Late night update

Nu är hyllorna nedtagna överallt, blev inga större skador faktiskt. Hade förväntat mig stora hål, men det var pyttesmå som mättades av lite snickerspackel. Sen har jag tagit bort alla spikar i väggarna. Jag är en händig kvinna.
Förkylningen är värre, och jag har en känsla av att jag kommer vakna imorgon och känna mig som en michelingubbe i ansiktet. Men det är bra om det bryter ut nu, för då är jag pigg som en mört i helgen och nästa vecka! Blev en lugn dag idag, var effektiv på morgonkvisten men rundade av det med ett besök hos svärmor. Snäll svärmor som jag har så har hon hämtat vår bil, tvättat mina jobbkläder och låtit mig låna deras kopieringsmaskin. En kaffe på det så var man mer än nöjd. Sen gick jag till nästa ställe, mamma och pappa bjöd nämligen på mat. Somliga har det bra :) Om ni undrar var mannen är så är han i Stockholm och har börjat jobba, duktig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0