Mangårsvägen part III - Finding living room

Ikväll så började inte produktiviteten förrän efter klockan tio. Eller ja, vi var och storhandlade på eftermiddagen så det var ju inte helt sant. Tvåtusen kronor i påsar fick vi med oss hem. Man vet att man har storhandlat, när man är ensam i kassan och ändå ställer folk sig någon annanstans för att de inte orkar vänta... Och hur orutinerat var det inte av mannen att ta sex påsar när vi behövde sju? Haha. Det är något speciellt med första handlingen, har för mig att vi handlade ungefär lika mycket när vi flyttade till Stenfalksgränd.
.
Här hemma har jag nu "dekorerat" köket lite och sen hittat större delar av vardagsrummet. Det går framåt mina vänner! Vet att alla vill se bilder, inte bara läsa om förändringen, men jag hittar inte sladden. Bilder kommer, ska försöka hitta den imorgon, håll er uppdaterade :)
.
Mannen lagade mat ikväll, det blev CocaCola-gryta. Om du hörde rätt? Jajamänsan! Gryta på Cola, supergott! Det var svärmor som hittade det receptet i någon tidning. Jag rekommenderar att ni söker på det och testar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0