PLANERING ÄR A OCH O

Nu har jag konsulterat med en kompis som är duktig på det där med disciplin/inlärning/planering om hur man ska lägga upp en plan för sitt tentaplugg (jag har aldrig haft en plan, jag har alltid varit den där som pluggar dagen och sedan hämtat ut ett toppresultat) Men det fungerar inte på universitetet, mycket större ämnen och det handlar mer om att motivera/tänka än att svara rätt. Du måste ha en överinlärning, se helheten. Verkligen dags att skärpa ihop sig! Så nu har jag gjort en plan, givit mig själv ett par "morötter" som ska göra susen för motivationen. 8 dagar har jag på mig att vända upp och ned på den här situationen. Fokusera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0