Teoriprov - check!

Klarade teorin! Men gissa om jag var nervös när en tjej från "omgången" innan kom ut gråtandes. Fick 57 poäng och är mer än nöjd med det :)
.
Mina tips till er som inte skrivit provet (men ska):
Innan: Läs boken, men framför allt köp prov som du kan göra på Internet. Jag använde mig av korkort.se/distanstest som jag kunde köpa på körskolan. Toppenbra, kan säga att åtminstone 55 av 70 frågor på riktiga teoriprovet var samma frågor men omformulerade.
Under:
1) Ta god tid på dig, sitt dina 50min och när du är klar så läs igenom dina svar igen!
2) Markera alla du är osäker på, det är viktigast att du hinner läsa igenom dessa igen om du har lite tid kvar och måste prioritera
3) Även om du inte ska använda ljudet, sätt på dig hörlurarna för det dämpar ljudet runt i kring
4) Kissa, ät och drick innan du går in så att du inte behöver tänka på det under provet

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS! Du lär ju ha körkortet i handen snabbt som attans, smarta människa :P

2010-08-10 @ 19:28:14
Postat av: Michaela

Grattis Elin!!! Duktig du är :)

"Bara" uppkörningen kvar nu då (idag såg jag) Kolla backspeglarna överdrivet mycket, sånt gillar dom ;)



Ett till tips till alla som ska skriva teorin är att vägverket har sådana där test som du skrev om, och dom är gratis på deras hemsida. Jag läste körkortsboken två gånger och sedan gjorde jag test på test, på test osv =P och jag fick 62 poäng på första skriv-försöket..så helt fel kan vägverkets test inte vara ;)



Håller tummarna för dig idag!!!! Kör så det ryker (tänkte jag skriva), men gör för gud skull inte det ;)

2010-08-12 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0