TRÖTT SOM EN GNU

Bananas vad TRÖTT jag är idag! Jag behöver kaffe och socker, och det är NU. Lyssnar på pass the jazz och jammar loss för att vakna till (och väcka alla andra i huset, schysst granne).
.
Just hemkommen från skolan, dags att göra klart förrådet. Skulle vilja åka till IKEA ikväll, undrar om Malin är på. Vi har nämligen sagt att vi ska åka tillsammans! Förmodligen är det lite för spontant för en småbarnsmamma att bara sticka iväg sådär. Mannen är på loge ikväll, han ska byta till Stockholm när han klivit upp en gradbeteckning och är därför med där ikväll. Jag hoppas på fler stora tillställningar, behöver garanterat jobba mer på min foxtrot och mitt gubbcharmande. Sen får jag ju ett tillfälle att använda alla mina hundra klänningar! Även om det bästa med klänningar alltid kommer att vara att köpa dem. Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0