Skärpning !!



Middag med Moa och Edward ikväll här på Stenfalksgränd! (Vi fortsätter med det gula temat på matbordet.) Äta måste man ju oavsett hur mycket det finns att ta tag i, så då kan man lika bra se till att träffa lite folk på samma gång :) Moa är dessutom uppe från Töreboda (Ligger mellan en gran och en tall långt nedåt landet), inte varje dag hon är i One-buying helt enkelt.

Alla som känner att de aldrig gör som de planerat räcker upp en hand! Jag har blivit en riktig "det löser sig"-människa, och jag har insett att ursäkter har blivit min vardag. Det måste bli ett stopp på det, men svårare att återgå till det vanliga än jag trott efter ett halvår av tillfälligheter, tråkigheter och turer. Har alltid varit disciplinerad när det väl gäller, och alltid hunnit mer än Gud skapat människan för men det där drivet är som bortblåst. Nu är jag mer stressad än någonsin, men hinner inte ens bråkdel. Mycket spilltid på ingenting. Skärpning!!!


Fick en fin sjal av Jörgen när han hade varit i Afghanistan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0