Tentaångest af dess nåde

Det är ett enda virrvarr i skallen av bodelningsregler, upplösta samboförhållanden och äktenskap. Jag är rädd att jag inte ens kan tillräckligt av grunderna för att jag ska klara godkänt. Vore fruktansvärt skönt om jag kunde ha lite flyt, om jag bara kunde få se ljuset och nästan vara i fas... Vill ju börja satsa på högre betyg, men det blir ju en ständig "jag är sen, jag är sen, jag är jättesen-sen" när man läser två kurser samtidigt och tar det mest akuta först. Problem nummer ett är ändå att ta sig till Stockholm, lär ju åka några timmar tidigare i morgon för att minimera riskerna att bli försenad och inte insläppt. Gud förbjud att tågen är inställda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0