Pottfrillan och Frisken

Ikväll kommer Hanna och Emma hit och äter middag. Emma har jag inte träffat på typ sex år (är jag ens så gammal att jag kan säga "men det var ju för sex år sedan nu"?). Hanna däremot har jag inte träffat på sex dagar, haha. Det ska bli sjukt kul, vi har ju samma humor - hade i alla fall. För er som inte vet vem Emma Frisk är så är hon snart tjugosex år, pluggar och anledningen till att jag känner henne är för att hon var assisterande tränare ett tag när jag spelande handboll (detta är ingen kontaktannons, men om någon undrar så råkar hon vara singel!). Hanna är en "gammal get" som hängt med mig sedan vi hade pottfrilla i grundskolan, hon var alltid en meter längre än mig (kändes så, för jag var en lite fluglort) men jag brottade ned henne en gång. Och det kommer hon att få höra, för alltid.
Har inte skrivit så mycket på senaste, livet har som varit lite kaotiskt ett tag. Och kommer förmodligen vara det framöver också, det finns ingen hejd just nu. Men det är ju kanon för mig att allt kommer på en gång, för då kan ju jag leva ett toppenliv tills jag är trettio utan problem sedan. Väldigt skönt. Men för stunden handlar det mesta om stress och press på de olika vänster, lågkonjunktur i bregottfabriken.
Hela familjen Karlsson/Lötvik ska på födelsedagskalas imorgon för Johanna som fyller tjugo år! :)





Sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig vara med om det
Och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde
Men det äter upp dig där du ligger i din säng
Åh Gud det gör så ont att något så nära, kan vara så långt bort

Kommentarer
Postat av: emman

Gapskrattar Vilken fin "kontaktannons"! Vi ses snart!! :D Kram

2010-02-12 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0