Tisdaaag

Vaknade imorse och det kändes som att jag varit ute igår och festat hårt på tequila. Huvudet pulserade, mådde illa och håret stod åt alla håll och kanter (precis som när man somnar med hårspray). Tråkigt nog hade jag ju somnat elva igår, så jag var inte förtjänt av det föregående. Inte ens lite, eftersom jag till och med varit sjukt hälsosam senaste tiden. Jag kände att det var till att bli hemma, inte så snyggt att spy över stolsryggen på den framför mitt under föreläsningen. Piggade i vilket fall på mig senare och gick till jobbet i alla fall. Stängde charken själv för första gången! Det gick bra, tror inte jag glömde något.

Paradisefinal ikväll! Jag har ingen aning om vem som vinner faktiskt, vet ju aldrig vad som kommer inträffa i form av vem som får göra vilka utmaningar, eller val, så det är omöjligt att förutse. Synd att Cimon åkte tyckte jag, kändes som att han var en värdig vinnare och åkte ut på ett bananskal - istället för vissa andra som kommit in på samma vis och nu står i final.

På fredag ska Melina, Ida, Johanna och jag ha middag i Bålsta, sen åka vidare hit till Stenfalksgränd. Det ska bli så kul! Dricka vin och snacka skit hela kvällen. Precis vad jag behöver. Det är balsam för själen, som Ida brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

kommer bli niiiice

2010-02-03 @ 19:54:49
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Nilsson

Going glamourama!

2010-02-03 @ 23:25:50
URL: http://pecadora.blogg.se/
Postat av: Elin

Mer snack denna gång känner jag :D Inte lika mycket fyllerylle... Man får så ont i huvvä då (Får alltid det hemma hos Nilssons, kanske är allergisk mot något?)

2010-02-04 @ 08:45:09
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0