Ingen bra start på dagen

Ingen bra start på dagen. Skulle träffat Ida och pluggat hela dagen, sen få se hur hon bor i Huddinge innan vi skulle gå på en lägenhetsvisning. Därefter skulle vi åka ut till Bålsta, och ha lika trevligt som vi alltid har med ett vinglas i handen. Men så får jag migrän inatt, sover till elva och inser att jag missat tåget vid tolv, vilket gör att det inte går något förrän två. Blev till att ställa in Stockholmsresan och bestämma att vi ses i Bålsta ikväll istället, kan vi i alla fall förhoppningsvis få ett bra slut på den här dagen :)

Jag är ingen vidare person just nu, är undantaget i grammatiken som man måste lära sig att hantera utan att det finns några egentliga svar på varför jag är som jag är. Har du aldrig träffat mig tidigare är jag läskig och arrogant, vill du träffa mig så blir det bara en massa krångel och som flickvän är jag nog bara en grinig kärring som inte vet vilket ben hon ska stå på. Det skulle ju bara vara att göra någonting åt saken, men vet ni, jag orkar inte anstränga mig för att den energin jag har måste jag lägga på mig själv. Bli inte ledsen om jag inte hör av mig, för jag hör inte av mig till någon. Om två veckor har jag skrivit den andra tentan, först då kan jag börja riva i andra saker och skärpa mig. Ibland känner jag att om jag inte gör något, så blir det inte gjort. Varför känns det ibland som att allt ansvar ligger hos en själv, som att man bär världen på sina axlar?

Kommentarer
Postat av: emman

Söta vännen, det är så det är ibland och just nu känner jag precis likadant! Vem är jag? och i tankarna tar alla dumma tankar och känslor över...

men vettdu, snart vänder det.. det känner jag på mig! Man måste bara rida ut alla stormar som kommer...

2010-02-25 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0