Helgen!

Jobbade igår, växlade mellan kassa och frukten. Full fart, hann inte allt jag tänkt så det hade inte varit helt fel att stanna någon timme till. Bara göra "klart". Snart dags igen, tror det är sex timmar kassa idag. Hoppas det är mycket folk :)

Lördagskvällen spenderades hemma hos Mulle. Hon åker tillbaka till Barcelona på måndag så vi var några stycken som ville säga hejdå med middag och vin. Jättemysigt, tror att vi hade kunnat suttit flera timmar till och pratat om det var så men Mulle skulle trots allt skjutsa hem oss. Tror jag var hemma halv tre, första gången Sebbe (som varit på fest) kommit hem före mig! Haha

Kollade nyss almanackan för kommande vecka. Fullt på alla dagar, underbart! En riktigt kul helg framför mig också, så veckans "slit" med plugg, jobb och träning kommer vara grädden när det andra är moset.


Hellre en back i hallen än ett hack i ballen

- Läser just nu Tårtgeneralen av Filip och Fredrik, annorlunda och rolig bok.

Kommentarer
Postat av: Johanna

när ska vi styra mat och vin då? jag kan typ jämt förutom nu i helgen :)

2010-01-31 @ 20:08:34
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0