Hemma bäst!

Nu är vi hemma från Stockholm igen. Haft det jättebra, men jag älskar att komma hem. Borta bra, men hemma absolut bäst. Kunde inte låta bli att stryka de nya gardinerna jag köpt, för att kunna sätta upp dem i köket. Böt ut smådukarna och nu är Stenfalksgränd redo att möta våren! Imorgon är det dags för jobb, och det ska bli riktigt kul! Nytt schema, och nya mål.

Fick tentaresultatet från skrivningen i december, blev godkänd. Puh. Vet ärligt inte hur det gick till, hade inte förberett mig näst intill någonting och det var två månader efter sista seminaret. Jag är nöjd, med tanke på omständigheterna. Var trots alla bara en och en halv poäng från BA (Väl Godkänt). Hade fått AB  om jag varit i form det är jag övertygad om, men jag får konstatera att det kunde varit  värre och att det var skönt att bli positivt överraskad.  På grund av detta har jag bestämt att fortsätta på termin två, den tentan jag hoppade i måndags tar jag i augusti och den som var igår ska jag sätta på omtentan. Nu så fortsätter jag alltså med de andra, och börjar läsa en ny kurs. Jag är taggad. Nu får jag lägga privata problem, och bristande engagemang i studierna, åt sidan.



Här har mosters lilla troll somnat i famnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0