My favorite mistake

Åkte till skolan idag, kändes helknasigt. Men jag hade "munta", som jag kände att jag var tvungen att gå på eftersom jag inte fått några resultat från höstens tama insatser. Muntan gick okej, inte bra och inte dåligt. Hade väldigt svårt för att hänga med läraren, inte tempot dock för det var väldigt långsamt. Men vad det var hon egentligen frågade, alternativt fiskade efter. Jag var nog inte den enda. I morgon är det PM-redovisning, hoppas jag kan glida igenom det också. Sen ska jag tentaplugga, lyckos mig.

Är fortfarande i ett läge där jag inte riktigt vet någonting. Ida brukar säga "vad ska hända?", och det är precis vad jag undrar just nu.

Fredagen den 22/1 klockan 19 ska jag ha ljusparty här. Inte haft tid att göra inbjudningar, känner för att bara slänga ut ordet så får den som vill komma. Ni som känner att det vore spännande kan väl skriva en kommentar eller på annat vis höra av sig till mig! Brukar vara väldigt mysigt :)

När jag åker tåg blir jag väldigt filosofisk. Det var lite skönt att åka tåg idag igen, det är som att omgivningen försvinner i knappt en timme. Brukar ha musik i öronen, idag kom låten "my favorite mistake" när jag passerat Bålsta. Den fick mig att fundera på de här människorna som hastigt entrar ens liv, men flyger ur lika fort. En del av de personerna kan man inte låta bli att slå en tanke på ibland.  Man kan inte placera dem. Vad hände med  personen och varför fick den fem sekunder att skänka något, på gott eller ont, till mitt liv? Det är ingen man ärligt bryr sig om, ägnar någon tid till eller har några direkta känslor för utan bara någon som fastnat där på näthinnan tillsammans med känslan den gav i sin närvaro. Märkligt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo nu har han börjat fatta ;) ultraljudet gör mkt! Va hur coolt som helst! att faktiskt se vad som händer där inne!

2010-01-04 @ 20:50:09
URL: http://bellibell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer gärna :)

2010-01-06 @ 20:26:01
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0