När är det helg? :D

När är det helg igen? :) För jag längtar verkligen! På fredag ska jag till Charlottenberg och dricka vin med familjen, på lördag är det bus och på söndag kommer mina föräldrar och svärföräldrarna hit på middag. Men först ska veckan avklaras. Det är föreläsningar eller gruppundervisning varje dag denna vecka, sen ska det givetvis gymmas (heja nya livet) och på onsdag ska moster få träffa sin troll. Inte nog med det fyller Sebbes mamma år på torsdag, så eventuellt ska vi klämma in en födelsedagslunch på lördag också. Äntligen lite fart och fläkt, äntligen börjar jag få tillbaka snurren på mitt underbara liv!

Sebbe och jag var riktigt duktiga och handlade efter att jag slutade jobba klockan nio. Skönt att ha det gjort! Behöver komplettera lite till middagen på söndag, vi är ju sex personer som ska äta. Faller helt naturligt när man har en frys som är mindre än lådan där jag har strumpor...




"Han är säkert konsekvensetiker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0