O'Malley

Strosade runt och fnissade i butikerna. Malle hittade massor med nya kläder, dock ingen väska (som var det viktigaste egentligen) Jag hittade en jacka, jeansleggings, linne, underkläder och en present. När affärerna stängt portarna knallade vi för att leta efter restaurang. Vi gick förbi ett hak, tryckte näsan mot fönstret och kisade likt gubbar för att se om det var något att ha. Okej, fullt så illa var det inte. Men vi kan konstatera att vi båda ser ocharmiga ut med tanke på vår dåliga syn (Var är glasögonen?). Till slut, efter guidning av en fyllegubbe så hittade vi en söt liten grekisk restaurang. Jättemysig lokal, men resten av kriterierna fick inte många getingar och vi beslutade att besöket inte var värt mer än tolv kronor i dricks. Faktiskt. Men som vanligt så pratade vi bort tre timmar under maten. Vi har båda låg energi, och det har varit en tuff höst, lik förbannat skrattar vi och låter ironin flöda. Precis som man behöver, en dag sådär i januari, när det inte är för varmt och inte för kallt. Tack för sällskapet! Jag ska skärpa mig, vi måste ses oftare, ta hand om min gamle gosse O'Malley.



Kommentarer
Postat av: Malle

Fett uppdaterad bild du hittade ;)

2010-01-24 @ 19:34:07
Postat av: Elin

Har ju ingen nyare :P

2010-01-25 @ 17:54:41
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0