Trött på det här nu!

Jag är trött jämt. På kvällarna lägger jag mig runt elva och läser en stund innan jag somnar. Problemet är att min kropp aldrig tycker att den sovit färdigt, utan att jag vaknar med ett ryck när jag får för mig att jag legat i sängen "ganska" länge. Då är klockan vanligtvis mellan elva och tolv, PÅ DAGEN! Jag har massor att göra, men jag vet inte var jag ska börja. Ingenting blir ordentligt gjort och det enda som fortfarande är som vanligt är att jag aldrig blir nöjd. Känner mig stressad, trots att jag inte åstadkommer någonting. Jag är inte nöjd med livet just nu, känns som jag går och trampar, väntar på att något ska hända. Men när händer det? Känns konstigt för jag brukar aldrig tänka så annars, jag brukar se till att det händer...


Kommentarer
Postat av: Jenni

Känner igen mig starkt..

Vi kan ju alltid hoppas på att det vi står och trampar och väntar på ska ske..

Men jag har börjat ana att detta är något vi tyvärr själva måste komma på och hitta ork att ta tag i.

Kämpa på Elin! Det ska ju finnas ett ljus i tunneln man ska kunna hitta..vi ska hitta det ;) Kram

2010-01-03 @ 13:44:25
URL: http://jennir.blogg.se/
Postat av: emma

welcome to my world

2010-01-03 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0