björken ska väck

MALMByrå med 2 lådorBredd: 40 cm Djup: 48 cm Höjd: 55 cm  BILLYBokhyllaBredd: 80 cm Djup: 28 cm Höjd: 106 cm Max. belastning/hyllplan: 30 kg
MALMByrå med 3 lådorBredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 78 cm  MALMSängstommeLängd: 211 cm Bredd: 157 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 140 cm
Har nu påbörjat ett nytt projekt, björken ska bort! Två sängbord, ett billyskåp med dörrar, en byrå och en sängstomme ska bli vita. Nu ska det slipas, grundas, målas och schablonas. Schablonerna ska vara svarta (vi ska ha vitt och svart i sovrummet). Min idé just nu är något lövliknande på skåpet med dörrar, sen ska det stå "Amor vincit omnia" på sängstommen, resten av möblerna ska vara helvita. Jag har slipat ett skåp ikväll, fortsätter med grund och mer slipning imorgon. Vi får se hur lång tid det tar innan jag blir klar! Sängstommen är i nya lägenheten, så vi får se när jag får möjlighet att fixa den. Eventuellt får den vänta tills vi flyttat innan och augusti månads alla bokningar är passé.
.
Var på en second hand-butik idag och hittade något efterlängtat! Ett supersnyggt vinställ i någon form av gjutjärnsliknande material. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0