Nu är det sommar nu är det sol!

Alla gnällde på den iskalla vintern, nu har vi det görvarmt och alla är superglada! Tacksamma över att de fått precis vad de önskade, ett utomlandsliknande klimat. Eller? Haha. Verkar vara samma människor som gnällde över kylan i vintras som gnäller på värmen nu, vilket man kan finna aningen märkligt. Jag gnällde som fan i vintras, eftersom jag tycker att värme är mer behagligt än kyla. Så det är ju lite tråkigt att man inte har semester och kan njuta ordentligt av denna härliga sommar. Undrar om någon slår mig om jag avslöjar att tog mitt första dopp igår? Hoho

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ÄLSKAR värmen och jag tänker inte gnälla en enda sekund, inte yttra ett enda ord om att det är för varmt..jag tycker det är så underbart så det finns inte :)Vill ha såhär varje sommar!!

Men jag håller med dig, vore skönt om man kunde få va ledig och njuta ännu mer..studenter som vi är så får vi bita ihop och jobba, men vi överlever ;)



..undrar om någon slår Mig om jag avslöjar att jag inte tagit mitt första dopp än =P badkruka-check!



Hoppas allt är bra med dig :) Kramar

2010-07-13 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0