Fredskalla

Bjöd in oss på middag hos mina föräldrar ikväll, sen när vi gick därifrån svängde vi förbi svärmor och drack kaffe. Fräcka vi är, som spenderar en hel kväll och låter "de gamla" serva oss! Hoho men skönt var det, och trevligt :) Fick en garderobsblomma av Sebbes mami, det är en sådan bra blomma som aldrig dör och knappt behöver någon uppmärksamhet. Jag älskar att ha grönsaker hemma! Det ser fräscht ut. Min plan är att det blir mycket växter i fönstren i nya lägenheten, gröna lättskötta och orkidéer - min favoritblomma! Det värsta är att jag inte har speciellt gröna fingrar, har till och med lyckats döda en sådan bambublomma från IKEA. Som är odödlig tänker du, uppenbarligen inte tänker jag. Får jobba på det där...
En av mina favoritblommor - alltid glad och ingen drama queen eller attention whore! Blir många sånna i nya boet, det vill jag lova. Jag övar på att hålla en vid liv just nu, det går bra hittills. Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0