H E M M A (Tänk er Lady Gaga som stavar allt)

Efter tre ljuva dagar i Dalahästens territorium känner jag att energinivån hamnat på en balanserad nivå igen. Underbart med en minisemester! Haft tre härliga barn runt benen. Mycket barnlek blev det, lite bebismys och snicksnack. Cissi och jag har haft lite egen tid, en långpromenad och sen en dag på stan idag. Vi passade på att besöka frisören, där Cissi färgade fransar och bryn och jag fick en vänlig själ att gå loss med sekatören på mitt barr. Super. Sen shoppade jag två par nya skor och en del fräscha klädesplagg,  ska se om jag kan få upp några bilder senare!
.
Det har med andra ord varit dunder, väl spenderade dagar. Men jag hade nog saknat sambon mer än jag trott, för när jag väl kom hem kändes det plötsligt som att jag varit borta i evigheter. Så nu ska jag krypa ner bredvid min arbetande kostymnisse till karl, hinner vi mysa lite innan han ska gå upp i ottan imorgon. Det är något visst med att ha någon att somna och vakna upp bredvid, bland det bästa jag vet i alla fall. Tacksam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0