promenera mera

Promenerade med mannen idag efter maten, det var mysigt. Inget långt och vi stannade två timmar och fikade hos några vänner nere på byn innan vi gick hem. Men vi var åtminstone ute! Jag har en dröm att jag ska promenera en halvtimme om dagen, lufta både hjärnan och fläsket. Men jag är fuskarnas fuskare. Den mest odisciplinerade och bekväma godisråttan som någonsin skådats. Hur ska detta gå? Utmanar mig själv att klara det här under en veckas tid. Om jag känner mig själv fuskar jag redan imorgon! Det här blir spännande. Om det går bra kanske jag till och med utnyttjar mitt fina gymkort mot slutet av veckan. Kors i taket. Men jag ska inte lova för mycket. Jag och mannen har i alla fall konstaterat att det borde vara dags att göra något åt sambofettet nu. Helst igår, som med allt annat. Att man inte har tid att träna är ju bara snicksnack, för det har man. Pisk på stjärten! Alla som borde träna mer räcker upp en hand?

Kommentarer
Postat av: Sarah

STRÄCKER UPP HANDEN I HÖGAN SKY!

2010-06-08 @ 11:09:59
Postat av: two olsson sisters

Men visst är det underbart att promenera! det gäller bara att få in en rutin:D Jag promenerar 1 timme varje dag, och det ändrar jag inte på om inget väldigt stort kommer i mellan^^ //Emma.

2010-06-08 @ 11:34:27
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0