FABULOUS DAY

Herregud vilken bra dag det har varit! Denna sol gör verkligen susen. Känts som att jag varit sådär behagligt berusad hela dagen, fast jag inte druckit en droppe. Har dragit fräckisar hela dagen (jag skyller detta vulgära beteende på Ida, aw) och skrattat oavbrutet.
Ikväll gick jag på bio med Adam och Sarah. När vi skulle gå in så hade Adam samtliga biljetter och räckte dem, inte bara en utan två gånger, mot en man som stod precis i insläppet. Efter andra gången blir det tydligt att denna man inte är biljettnissen, och jag skrattade givetvis så det skar i öronen samt la av ett skämt för att slippa den pinsamma stämningen. Haha underbart ju. Vi såg Alice i Underlandet, hade skyhöga förväntningar. Men filmen var inte alls som jag tänkt mig, vet dock inte om det var bra eller dåligt. Ungefär så var filmen rakt igenom, varken bra eller dålig. Underhållande eller tråkig. Som en dålig kladdkaka, den är inte direkt äcklig men inte fullt så god heller.
Godnatt alla.
It's a beautiful day, don't let it get away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0