Fredag!

Tentan kan ha gått precis hur som helst, förhoppningsvis hamnade jag på rätt sida godkäntgränsen :) Skönt att den är gjord! Inhandlade kurslitteraturen för Folkrätten som börjar på måndag, kom ganska lindrigt undan denna gång!
Träffade Sandra från gamla handbollslaget på stan efteråt, vi har inte setts på jag vet inte hur länge. Men hon var lika söt och trevlig fortfarande! Hon hjälpte mig att välja ut Neijas present tills i morgon när vi ska på middag i Uppsala på Munters gata. Sebbe hade ju inte med sig någon present på dopet, men bättre sent än aldrig! Mamma Alexandra kommer bli glad, hoppas jag, för jag tror inte lillskruttan bryr sig så mycket egentligen om vad som är i presenten. Möjligtvis snöret som är lite roligt. Ser fram emot detta taco- och melodifestivalenmys :)
-
Sebbe kom och hämtade mig på stationen i Enköping, det var lyxigt! Nu ska vi hem till Ullis på inflyttningsöl, och beställa pizza. På måndag börjar allvaret, bäst att passa på.
Älskade vårsol har som förbytt mitt förpestade humör mot ett stort leende. Plötsligt känns inte allt oövervinnerligt längre, det är bara att fälla ned solglajjorna och glida i rätt riktning :)
-
-
-
Dagens låt: Summerboy - Lady gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0