Fullschpäckat

Det har varit en fullspäckad dag, det gillar vi! Började med en promenad till stationen för att åka in till stan och lyssna på förmiddagsföreläsningen. Jag har ännu inte tappat hoppet om kursen, men den lockar mig inte direkt hittills. Missade den som var på eftermiddagen, var tvungen att rycka in extra på jobbet. Knegade på mellan halv två och åtta, var mycket att göra så jag var helt tom i bollen när jag klev ut ur porten efter avslutat pass. Handlade och gick sedan hem med flera kilo i händerna. Trött som en gnu när jag äntligen kom innanför dörren. Sen dess har det inte blivit så mycket gjort, ätit selleri- och morotsoppa. Nästan för gott, man blir alldeles till sig!
-
Sen för er som inte hört det... JAG KLARADE FAMILJERÄTTSTENTAN! Så jävla skönt (ursäkta språket). Det var med andra ord tur att jag lämnade in, tänkte lämna blankt men ändrade mig för att jag inte hade något att förlora. Sagt och gjort, 2 poäng från AB (motsvarande MVG). Fick alltså BA (motsvarande VG) och det är inte dåligt! Undrar hur det gick till, men är sjukt nöjd med tanke på omständigheterna. Blev väldigt motiverad att sätta ett AB på arbetsrätten nu (skriver i augusti) så att jag får det betyget i kursen, har dessutom mitt PM att falla tillbaka på som ger mig några extrapoäng eftersom jag fick AB på den. DET TAR SIG MINA VÄNNER, DET TAR SIG!
-
En kär vän sa idag:
Tänk vad lite sol kan göra med människor. - word.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är på G stumpan ;D

2010-03-16 @ 23:32:00
Postat av: Angelica

Grattis!

2010-03-17 @ 13:22:46
URL: http://personalvetarstudent.blogg.se/
Postat av: Magister Pontus

Gott!

2010-03-18 @ 14:49:57
URL: http://4dottrar.blogspot.com
Postat av: Jenni

Härligt Elin. Grattis! Visste att du skulle klara det. Och riktigt bra gick det ju dessutom! Tummen upp! Kraam! :)

2010-03-19 @ 12:53:42
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0